About اقساطی

Wiki Article

برای دریافت مشاوره و نوبت، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

اگر دندانها سالم باشند طبق قانون وزارت بهداشت کشیدن آنها ممنوع است. همچنین برای دندانهایی که دچار پوسیدگی شده اند بهتر است ترمیم و درمان صورت گیرد در مرحله آخر اگر درمان جواب نداد دستور به کشیدن آن داده می شود.

مراجعه کننده عزیز در ویدیو زیر از تجربه خود درباره ایمپلنت دیجیتال دندان در کلینیک دندانپزشکی دکتر نوشین نصیری صحبت می‌کند:

تا زمانی که دندان‌های ایمپلنت بر روی لثه سوار شوند، بیمار می‌تواند دندان موقت برای پر کردن جای آن‌ها استفاده کند.

پس از خارج کردن هیلینگ اباتمنت، پلتفرم ایمپلنت نمایان می شود.

کلینیک دندانپزشکی دکتر نصیری: محل هم‌آمیزی جدیدترین فناوری دیجیتال، تخصص‌های مختلف دندانپزشکی و هنر

دندان‌های مصنوعی ارزان‌تر هستند و به راحتی در داخل دهان جابجا شده و برای شستشو از دهان خارج می‌شود. البته این پروتزها در تجربه غذا خوردن و احساس طعم آن تأثیر منفی دارند. افرادی که از بریج دندانی یا همان پل دندانی استفاده می‌کنند، نیاز به وجود دندان طبیعی محکم به عنوان سیستم پشتیبان در کنار دندان‌های آسیب دیده دارند.

بدون شک یکی از بهترین های این عرصه، جناب آقای دکتر علی سجودی است که سالهاست با تلاش و دلسوزی خود به هموطنان عزیزمان خدمات فوق العاده و مطلوب دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان ارائه نموده اند.

اما هیچکدام از این موارد قابل مقایسه با ایمپلنت ها نیستند.

کوپینگ قالب گیری تری باز به بدنه ایمپلنت وصل میشود تا از جایگری درست ظرف قالب گیری اطمینان حاصل شود.

به‌طور معمول پروسه کاشت ایمپلنت دندان ردیف جلو در حدود یک ساعت یا کمتر طول می‌کشد. برای انجام این کار حتماْ از بی ‌حسی موضعی استفاده شده و بیمار دردی را حس نخواهد کرد.

حفره‌ها باید داخل استخوان فک ایجاد شده برای قرارگیری قطعه ایمپلنت آماده گردند.

گاهی برخی افراد شرایطی دارند که آن‌ها را از لمینت دندان منع می‌کند. به طور کلی اصفهان افرادی که شرایط و ویژگی‌های زیر را دارند، نمی‌توانند دندان‌های خود را لمینت کنند:

در بسیاری از موارد دندانپزشک می تواند انواع مختلفی از آرام بخش هارا به بیمار تزریق کند تا سطح اضطراب و درد را در بدن او تعدیل کند.

Report this wiki page